Lifestyle : Geurbranderset Wax Moods

 

1 blogging vrijdag
Lifestyle geurbranderset wax moods.

De maand september is voor de deur en dan moet ik vaak al denken dat het een stuk kouder gaat worden. Er komen geen warme dagen meer en de romantische strand wandelingen met zonsondergang zijn ook verleden tijd. De koude dagen die er aan komen geven ons toch wel weer een warm gevoel. Slippers worden ingeruild door (wollen) sokken. Met de dagen word het ook steeds een beetje donkerder en voor je het weet zitten we alweer te eten met het licht aan. Je kan natuurlijk met meerdere manieren een beetje sfeer maken.
Ik heb nu een lifestyle artikel die jullie misschien wel wat kunnen helpen. De geur brander.

IMG_1725-blog
Deze geurbranderset wax moods sprak mij aan toen ik in de Action liep. Ik heb een zwak voor (geur) kaarsjes. Ze ruiken lekker en maken het gewoon wat gezelliger. De geurbrander is voor €1.99 te koop. Ergens anders bijvoorbeeld Kruidvat kost deze €3.99. Het verschil is best wel groot qau prijs, maar verders is het allemaal hetzelfde. Je krijgt bij de Action en Kruidvat het potje en 6 waxjes.
De theelichten moet je er wel bij kopen. Maar dan is het helemaal compleet.
IMG_1727
Zo ziet het er in de verpakking uit, 1 houder en 6 waxjes. Op de eerste foto zien jullie al hoe het werkt. Ik heb er voor de rest weinig bij toe te voegen.

Hebben jullie deze ook al geprobeerd? En welke geur is een aanrader?
Ik heb alleen nog de rode geprobeerd en die vind ik echt heerlijk.

2 thoughts on “Lifestyle : Geurbranderset Wax Moods

Leave a Reply

