Review : The Foot Factory

IMG_1502

1. Het product.

The Foot Factory.
Dit product geeft alleen aandacht aan je voeten.

2. Wat doet het?

The Foot Factory is met een mint geur. En geeft je heerlijke zachte voeten.

De soak : Altijd al naar een spa willen gaan? Soak geeft je voeten een heerlijke verzorging van rust.

De scrub : Ruwe voeten of begint het er op te lijken. Masseer je voeten in met de scrub, en was het erna goed af.
De lotion : Lotion is een extra stukje verzorging na de soak en scrub.

– De soak, scrub, en de lotion zijn allemaal in mint geur.

3. Wat is mijn mening over dit product?
Ik vind deze drie producten echt heerlijk. Mijn voeten krijgen alle aandacht en rust.
Wil je 1 van deze halen? Ik weet zeker dat je de andere 2 snel erbij gaat halen.

IMG_1496

4. Waar is het verkrijgbaar?
Verkrijgbaar bij de Big Bazar. Daar heb ik hem ieder geval vandaan.
Mochten deze producten nog ergens anders te koop zijn. Laat het me dan weten.

5. Wat is de prijs van dit product?
Bij de Big Bazar is het €1.79 per stuk.

Wat vinden jullie van mijn 5 stappen voor reviews?

Volg mijn blog op : bloglovin 

4 thoughts on “Review : The Foot Factory

  1. Hey babe,

    Leuke post! Misschien moeten we het maar eens bij mij proberen haha
    En ik vind je 5 stappen voor reviews erg leuk om te lezen! Altijd goed om zo een review te schrijven!

    Dikke kus xx lvu

Leave a Reply

