(Speciale) functies op mijn blog.

Afbeelding

Jullie kunnen mijn blog doorlezen, maar gebruiken jullie ook wel wat ik er op zet? Ik wilde jullie vandaag laten zien wat er eigenlijk allemaal op mijn blog te vinden is.
Onder andere natuurlijk mijn artikelen, maar gebruiken jullie ook wel eens de andere functies?

Wat heb ik allemaal op mijn blog staan?

Afbeelding

In het menu balkje :
– About me. Alles over wie ik ben en wat ik doe. Sommige van jullie kennen mij al. Maar voor de mensen die mij niet kennen, About me.
Facebook. Een makkelijke functie om altijd als eerst op de hoogte te zijn van mijn artikelen.
– Instagram. Een deel uit mijn leven op een foto. Weten wat ik doe en deel met de wereld? Volg me nu.  Dit is de Instagram van mijn blog.

Te vinden rechts in de balk ( op de pc ) & Onderaan de artikelen ( via de telefoon ).

Afbeelding
– Top posts & pages. Meest populaire artikelen van de lezers.
– Mijn poll. Hier kan je je stem uitbrengen wat jij meer wilt zien.
– Tags. Mijn gebruikte tags. Hoe groter hoe meer gebruikt. Ook handig om een artikel snel te vinden.

Afbeelding
– Mijn blog volgen via je email. Ik heb zelf me email aangemeld zodat ik kan zien of jullie de mail goed binnen krijgen.
Voordat dit echt zien, staat er dat jullie eerst moeten aanmelden met jullie email. Daarna krijg je dit plaatje.
– Volg mij via Bloglovin. Ook op de hoogte zijn van mijn artikelen kan via Bloglovin.
– De 5 sterren met 1 vote plaatje. Beoordeel mijn artikelen met de 5 sterren. Hoe goed vind je mijn artikel? Bij elk artikel kan je weer opnieuw beoordelen.
Reddiamond vind ik leuk. Vind ik leuk pagina op Facebook. Wees de eerste die mijn artikelen leest. Online op mijn blog is direct online op mijn Facebook.

Wat vinden jullie van mijn functies?

Leave a Reply

