Mijn 5 favoriete producten van april.

Afbeelding
Ik zal maar gelijk beginnen met mijn 5 favoriete van de maand april.
De maanden vliegen voorbij, en voor je het weet is het alweer zomer.
Nu het zonnetje zich laat zien, hebben we ook steeds meer zin in mooie kleurtje.

Ik ben echt super dol op de frisse mint kleuren. Je ziet ze overal.
Kleding, nagellak, haarbandjes, armbanden, sjaaltjes, alles.Lipstick?! Dat weet ik niet heel zeker. Maar goed, bijna alles in de mint kleur is te koop.

Mijn 5 favoriete van maand april.

1. De Cosmopolitan. Een magazine over beauty en lifestyle. Ik verveel me geen seconde. En wil alleen maar meer lezen. Helaas komt de magazine eerder op de mat dan dat ik lees. Maar dat maakt niks uit, ik wil hem blijven ontvangen.

2. Loréal elvive is echt mijn shampoo, ik gebruik ook echt geen ander merk meer. deze shampoo maakt je haar super zacht, zoals op de fles staat. Een shampoo die doet wat hij zegt. Ik heb ook een artikel geschreven over de Loréal elvive haaruitval klik hier.

3. Absolute NUDE van Catrice. Oogschaduw in bruine tinten. Mijn favoriete oogschaduw van dit moment.
Tot nu toe wil ik ook geen andere meer, de kleuren passen goed bij mijn ogen en huid.

4. Mascara van Maybelline. Ik was even vergeten hoe perfect die voor mijn wimpers was. Voor volume en lengte voor de wimpers is dit mijn favoriet. Eigenlijk mag ik deze echt nooit meer vergeten.

5. Armbandjes. I love it. Armbanden maken heel je outfit af. Ook al draag je basic, met deze armbanden maak je het lekker kleurig.
Afbeelding

Wat waren jou favoriete van de maand april?

Volg je me al op ♥ bloglovin instagram facebook

6 thoughts on “Mijn 5 favoriete producten van april.

  1. Pingback: Mijn week #2 Met zanger Jpb. | REDDIAMOND

Leave a Reply

