Hema bodylotion i feel dreamy

Afbeelding
Vandaag over de i feel dreamy bodylotion van de Hema.

Zoals jullie misschien wel weten hou ik heel erg van bodylotion. Niet alleen de verzorging maar ook de geuren zijn zo super lekker.
Plakt de lotion/butter niet en ruiken ze lekker dan zijn ze al verkocht. Tijdje terug maakte ik een battle Primark Vs Douglas  klik hier voor meer.

Deze bodylotion is zo lekker, het zal zonde zijn als deze tube op is.
Een echte vrouwen geur. Waar de geur precies naar ruikt kan ik niet verwoorden.
Ik kan jullie wel aanraden om toch maar even langs Hema te lopen en te gaan ruiken.
Hou je van zoet dan ben je goed. Het is een zoete en frisse geur.
Heerlijk voor nu. Nu het beter weer word.

Blijf je hem lang ruiken?
Hij blijft zeker lang ruiken tenminste.. bij mij wel.

Waar heb ik hem gekocht?
Winkel : Hema. ‘ik weet niet of die in alle filialen te koop is’

Wat is de prijs en hoeveel ml (milliliter) is het?
De prijs van deze tube is : 2,95. En is 200 ml.

Ik denk dat ik de perfecte lotion heb gevonden voor alle komende zomers. Heerlijk.
Voor na het douche en ook lekker als aftersun.

Heb jij een favoriete bodylotion?

Volg mijn blog op bloglovin

Leave a Reply

