Makkelijk en snel je nagels verzorgen.

Afbeelding
Een tijdje terug had ik hier al een artikel over geschreven. Ik begon net met artikelen schrijven, en wist niet echt goed hoe ik een goede tekst moest schrijven. Nu ik dankzij sommige bloggers wel weet hoe ik een artikel beter kan schrijven, schrijf ik dit artikel graag overnieuw. De vorige artikel zal ook niet meer te vinden zijn.

Wat heb je nodig ? :
1. Nagellak remover 2.Watterschijfjes. 3. Bokkenpootje 4.Nagelvijl. 5. Hand en nagel creme. 6.Nagelolie.

Makkelijk en snel met 6 producten?
Ja 6 producten waar je nummer 1 of 2 niet meer nodig zal hebben. Ik heb meestal nagellak op dus heb ik deze producten wel nodig. Het is maar net of je het nodig heb.
Maak dus eerst je nagels schoon met een nagellakremover. Tip : Was je handen erna eventjes af zodat er geen stukjes wat op je nagel blijft zitten.

Wat doe je al volgt :
Je nagels schoon? Ga ze eerst even vijlen in de goede vorm. Met nagellak vijl je je nagels niet, zonde van de nagellak. Waarneer je de nagellak dus eraf haalt kan het zijn dat je nagels niet meer in de goede vorm zitten. Daarom vijl ik ook altijd even mijn nagels bij.

2 verschillende verzorgings producten?

Je kan er natuurlijk 1 gebruiken maar ik vind deze 2 heel fijn. Een creme die je handen zacht maken en je nagels tegelijk verzorgen. Creme is altijd goed voor je handen.
de nagelolie is niet alleen voor je nagelriem maar ook voor je nagels, een soort van 2 in 1 product. Deze olie ruikt lekker en trekt snel in.

Het bokkenpootje :
Het bokkenpootje kan je voor en na dat je je nagels heb gevijlt doen,
ook kan je je nagelriemen na de olie terug duwen. Je nagelriemen zijn na de olie natuurlijk wat zachter maar het is wat je zelf fijner vind.

Hoeveel tijd heb ik er voor nodig?

Wat mijn titel ook al zegt, makkelijk en snel je nagels verzorgen.
Ik durf geen exacte tijd te zeggen want het ligt ook aan jezelf. Waarneer je niks anders doet dan alleen met deze spullen je nagels verzorgen zal het maar zo’n 5 minuten of zelfs minder tijd nodig hebben.

Ik gebruik deze producten het meest voor mijn nagels. Het is makkelijk en snel gedaan.
Ook de producten doen hun werk zoals word gezegt op de verpakking. Ik heb niet alles van 1 winkel, maar je kan ze wel allemaal bij de Kruidvat halen. Mog je nog wat kwijt willen of wat willen vragen dan kan dat in de reacties hieronder. Ik ben altijd bereid om te antwoorden.

Volg je me al op ♥ bloglovininstagram facebook

Ik zie jullie hopelijk snel weer. X

Leave a Reply

