Mijn Action aankoop.

Afbeelding
Vandaag liep ik in de Action tegen deze spullen aan.


Wat zijn de setjes toch ideaal voor in je tas. Laatst had ik al een set gekocht voor je nagels.
En nu was ik opzoek naar een kwasten set. Ja Action is perfect. Het was de laatste en ik heb hem.
YOEHOEEEEEEE!! Eindelijk mijn kwasten set. Nu ik meer bezig ben met make-up is dit ideaal.
Afbeelding
Handig zeg, Alleen maar even dubbel vouwen en je heb een etui.Afbeelding
Hier zit die dicht, Wat is het toch een perfect ding voor in je tas. Je kan het overal mee naar toe nemen.

Ik kocht hem bij de Action voor maar €1.89.
De wimpers wilde ik ook eens proberen, de wimpers 3 in 1 zijn te koop voor €0.89.

3 thoughts on “Mijn Action aankoop.

Leave a Reply

