Make-up favorieten van toen en nu.

Afbeelding Let op : Deze producten zijn niet alleen van deze tijd, maar ook wat ze vroeger al kende. Elke vrouw wilt zich vrouwelijk voelen. De 1 doet dat met veel makeup, de ander met nagellak, of allebei. Ik ben me tegenwoordig meer gaan verdiepen in makeup. Welke producten past er bij mij? Zal Lipstick, Blush, etc. bij mij staan? En wat voor kleuren passen in mijn gezicht. Mascara : Mascara is nummer 1 in de wereld. Kijk bijv. naar wat oudere mensen om je heen, die dragen ook mascara. Het ziet er net wat verzorgder uit. Oogschaduw : Oogschaduw is 1 van de 4 populairste dingen van de wereld. Kijk eens naar de mensen om je heen of vroeger. Ze kennen oogschaduw als een basis. Het maakt je ook net wat mooier, en je hoeft er niet zo tijd aan te besteden. Voor je lippen : Nummer 3 in de wereld van makeup is : Lipgloss, Lipstick, labello. Iedergeval iets om je lippen te verzorgen. doorzichtig of een kleurtje, zoals mascara draagt iedereen dat (wel eens). M.u.v. mensen die er totaal niet van houden. Nagellak : Je nagels lang laten groeien, vijlen, verzorgen, lakken. Hoe mooi is het als je mooie lange nagels heb met een mooie lak erop? iedere vrouw houd daar van. Maar welke lak is nou het beste? Ik heb best veel lakjes, maar ben niet met alle lakjes tevreden. Mijn favoriete zijn van : Maybelline & Essence. De meeste lakjes houden het niet eens 1 dag vol. Zelf vind ik het belangrijk om verzorgde nagels te hebben. Niet gescheurd, mooie vorm, en een mooie lak erop. Afbeelding Ik heb van alles en nog wat zoals jullie zien. Echt tevreden ben ik met het merk Maybelline & Essence. Hebben jullie een favoriete nagellak merk? Volg je me al op ♥ bloglovininstagram facebook

Leave a Reply

