MUA Makeup Academy.

Afbeelding
Veel van jullie weten dat er een nieuw merk is uitgekomen in Nederland. De MUA MAKEUP ACADEMY.
Ik liep zondag in Zoetermeer. En daar was de Kruidvat opnieuw geopend.
Hij is echt supermooi geworden. Ik weet van sommige bloggers dat de MUA in de Kruidvat te koop is.
En nam dus een kijkje. Ik heb een tijdje geleden een palette gekocht van Essence, en ben dol op de kleuren.
Het is gewoon zo superhandig om meerdere kleuren op 1 stuk te hebben. Hoe noem je eigenlijk zoiets? Zoiets als 6 in 1.

Afbeelding
Ik vond het eigenlijk niet zo heel erg bijzonder. Misschien ook omdat ik niet veel gebruik.
Ik keek verder in het schap, en zag onderaan wel een palette staan.
Ik nam hem direct mee. Ik zoek eigenlijk een heel groot palette met alle kleuren.
Maar kan hem nergens vinden. Voor nu is deze palette dus wel goed.

Afbeelding
Kruidvat – €5,99 – Niet in alle Kruidvat filialen beschikbaar.

Hebben jullie al make-up van dit merk? En waar hebben jullie dan voor gekozen om te kopen?
Vergeet niet om te melden als jullie een naam weten voor de 6 in 1 palette. Hoe je zoiets meer kan noemen?

Volg je me al op ♥ bloglovininstagram facebook

2 thoughts on “MUA Makeup Academy.

Leave a Reply

