Nail art.

Afbeelding
Het is maandag. Yeaah.. tijd voor een artikel.
Ik heb 2 weken vrij. En tijd voor leuke dingetjes etc.
Vandaag laat ik jullie graag zien wat je kan doen als je niet zo goed bent in nail art.
Mijn foto’s zijn niet zo heel mooi, omdat me camera leeg was.

Wat heb je nodig?
Afbeelding
– Nagellak.
– Een Rietje.
Handig om erbij te zetten :
– Wattenstaafje.
– Nagellak remover.

Afbeelding
Je kan natuurlijk gewoon strepen zetten, maar dat vind ik minder mooi.
Je ziet namelijk dat je echt strepen heb gezet.

Wat ik heb gedaan?
Eerst zetten ik de strepen zo strak mogelijk bij elkaar.
Ik heb het hier snel gedaan, omdat je toch moet blazen.
Waarneer je de strepen heb gezet, pak je het rietje.
Met het rietje blaas je de nagellak over elkaar heen.
Wat een klein voordeel is, en dat ondekte ik ook nadat ik het had gedaan.
Dat het sneller of direct droog was. Perfect!!
En zo doe je dat bij elke vinger.

Als laatste doe je nagellak eraf halen dat er niet hoort.
En dan ben je klaar.

Heb jij ook een snelle en leuk idee?
Laat het me weten.

X

6 thoughts on “Nail art.

  1. Leuk idee. Nooit uitgeprobeerd. Ik haalde het overtollige nagellak eerst weg met een wattenstaafje met nagellak remover. Sinds kort heb ik de nail corrector pen van Kruidvat in mijn bezit! En dat werkt ideaal! Kost ongeveer €4,-. Misschien een idee voor jou?

    Liefs Janie!

      • Graag gedaan! Ik heb ‘m pas 2x gebruikt dus kan er ook nog niet een hele eerlijke mening over geven denk ik.

        Blogjes over nagellak etc is erg leuk! 🙂

Leave a Reply

