Outfit van de dag.

Afbeelding

Vandaag laat ik jullie mijn outfit zien. Het is basic. Maar ik wil het jullie toch graag laten zien.
Deze jas kocht ik bij Coolcat voor € 20euro. Yeaah i love de sale.
Het is een perfecte jas voor nu. Ik ben er dol op en draag hem elke dag.


Afbeelding

Waarneer ik ergens heen ga heb ik liefst een kleine tas bij me.
Ik kocht deze tas bij de Van haren. Ik zag hem staan en moest hem hebben.
Ik ben dol op tassen en deze heeft een perfecte maat.
Al me spullen die ik echt nodig heb, passen hierin.
Happy! Voor €14,99 of €24.99 bij de Van haren.

De ketting heb ik gekocht bij Lucardi. Sinds pas heb ik een zwak voor leuke kettingen.
Deze kon ik echt niet laten hangen. En heb hem het liefst elke dag om. De prijs? Ik zou het niet meer weten.

Afbeelding

Basis shirtjes in het zwart dat heb ik al. Een kleurtje leek me leuk. En koos voor lichtgroen.
De basis shirtjes van New yorker zitten zo goed. De prijs weet ik niet meer, maar ze zijn niet duur.

Ik hou van deze horloge. Wit met goud is perfect. Ik kocht hem bij Lucardi. Voor €20euro.
Deze lichte broek zat perfect toen ik hem paste. Ik heb er ook gelijk 2 in me kast.
Bij Coolcat voor €39.95. Ik had geluk want hij was toevallig die week €20euro.

En om het af te maken de schoenen. Bij de newyorker voor € 15euro. Ik had ze gekocht toen ze afgeprijsd waren.
Helaas verschillen de prijzen heel vaak. En kan dus niet precies zeggen voor hoeveel nu alles is.

Wat is jou outfit vandaag?

Volg je me al op ♥ bloglovininstagram facebook

 

5 thoughts on “Outfit van de dag.

Leave a Reply

