Mijn Primark aankopen.

Afbeelding

Vandaag kocht ik wat ik echt nodig heb. Alleen de sponsjes zijn een uitzondering.
1. Nagelvijlen. Ik ben steeds meer gehecht aan mijn nagels. Ik wil er goed voor zorgen en de basis is een nagelvijl. Nagels met boogjes en scheurtjes erin is niet mooi. Daarom zocht ik nagelvijlen die ik mee kon nemen ik me tas. Superhandig en superleuk. 4neon nagelvijlen voor €1,50.


2. De sponsjes waren niet echt nodig. Maar uit filmpjes en artikelen blijken deze zachte sponsjes toch wel handig. Heb jij ze ook al? Nu voor €1,50.

3. Het spiegeltje voor in je zak/tas. Heel handig. Zeker als je wat heb gegeten of als er wat in je oog zit. Mee eens? Voor €1,50 heb jij hem in je tas.

4. Mascara. Ook al ben ik fan van Loréal paris. Ik wilde deze mascara toch eens proberen. Wie weet ben ik dalijk fan van Primark mascara. En aangezien mijn huidige mascara mij gaat verlaten, heb ik deze toch wel nodig. €1,50

5. Make-up kwastjes. Handig. Ik heb een oogschaduw palette, met 6 kleuren. Alleen 1 nadeel er zit maar 1 kwastje bij. De kleuren blijven altijd wel een beetje op het kwastje, waardoor je een vieze boel krijgt. Nu kan ik voor elke kleur een ander kwastje gebruiken. Te krijgen voor €1,50.

Wat mij opviel toen ik dit artikel net schreef. Dat ik alles heb gekocht voor €1,50 per stuk.
Heb jij de mascara van Primark al geprobeerd? En wat vind je van de mascara?

Volg mijn blog op bloglovin

Fijne avond. X

3 thoughts on “Mijn Primark aankopen.

  1. Nee ik heb nog geen make up geprobeerd van primark. 🙂 ik ben benieuwd! De eerst volgende keer dat ik naar primark ga is in juli naar londen. Dus dan neem ik een kijkje in t make up schap!

Leave a Reply

