Review : Fundamentals 3 in 1 pencil.

Afbeelding
Ik heb jullie wel eens laten weten, dat ik spulletjes wil testen.
Vandaag kocht en probeerde ik de Fundamentals 3 in 1 pencil uit. Ik heb er 2 gekocht in de kleur roze.
Op de verpakking staat alleen : Fundamentals 3 in 1 pencil.
Voordat ik het kocht, zocht ik op internet wat het precies is.
Maar kon het nergens vinden. Balen! Moet ik het nu wel kopen?
Met een twijfel stapte ik toch met 2stuks de deur uit.
Ik heb ze trouwens bij de bigbazaar gekocht.

Maar voor wat kan je het gebruiken?
Eindelijk. Ik weet het. Het is voor je lippen, je ogen en ??
Ja voor wat is het eigenlijk nog meer. Dat 3de weet ik dus echt niet.
Jullie een idee? Of weten jullie het? Laat het me weten in een reactie.

Afbeelding
Fundamentals 3 in 1 pencil kost 1,29 per stuk. Op mijn hand is het een mooie roze kleur.
Op mijn lippen zie je er weinig van. Vandaar dat ik ook geen foto heb.

Voordeel.
– Een mooi prijsje
– Geen puntenslijper nodig.
– Met de achterkant kan je hem makkelijk groot en klein maken.
(Zonder vieze handen )

Nadeel.
– Plakt heel erg (zeker waarneer je hem op je ogen heb)
– Word een wat donkere kleur.
– Breekt snel af. (Waarneer je hem iets te ver open heb gedraaid.)

Ik zal hem in het vervolg niet meer halen. Helaas!
Hij plakt te erg. En dat wilde ik juist niet.
De Fundamentals 3 in 1 pencil is jammer genoeg een miskoop.

Volg je mij al op :   ♥ InstagramBloglovinFacebook

Leave a Reply

