Mijn week #1 met Dj Chuckie!

Afbeelding
Ik zie vaak Instagram foto collages langs komen.
Levens vast gelegd op camera’s. En eerlijk : het is leuk om te zien.
Ik wil niet achterblijven. Daarom begin ik er vanaf vandaag ook mee.

Mijn week met Dj Chuckie! &Meer.

Afbeelding

1. Yeah..eindelijk mijn fotostudio’tje. Gelijk even een mooie foto mee gemaakt. Ik kocht hem bij Xenos. ( hier binnenkort een artikel of filmpje over)

2. Youtube op de tv. Wat hou ik ervan. Natuurlijk even up to date blijven over beauty dankzij beautygloss.

3. Pas geleden zetten ik mijn facebook voor mijn blog online.
Ik volg graag mensen via facebook. En aangezien ik mijn blog aan de wereld wil laten zien. Heb ik een stapje gezet.
( Facebook link staat onderaan. )

4. Lekker in het zonnetje. Me vriend heeft een shirt gemaakt die hier werd promoot. Voor een auto & motor show.
Hij mocht foto’s maken en ik ging lekker in het zonnetje zitten. In de loop van de avond ook nog gekart. Wat gaaf was dat.

5. Dj Chuckie kwam ook langs bij de auto & motor show. Tuurlijk wilde ik op de foto.
Alleen een beetje te veel zon maar ik sta op de foto met Dj Chuckie. Superblij!!!

6. Lekker kroelen met hondje lyca. Kroelkip hihi.

( Wat hebben jullie vorige week gedaan? )

Volg mij op :   ♥ InstagramBloglovinFacebook

 

3 thoughts on “Mijn week #1 met Dj Chuckie!

  1. Wat leuk dat je met dj chuckie op de foto bent geweest 🙂 Ik zag ’em laatst bij de Dino show. Leuke man!:)

  2. Pingback: Mijn week #2 Met zanger Jpb. | REDDIAMOND

Leave a Reply

