Opbergmandjes.

Afbeelding

Van de week wilde ik een oplossing van de troep op mijn bureau.
Ik heb zoveel spullen. Waarneer ik me kamer wilde schoonmaken, moest ik echt alles eraf halen en er weer opzetten. Dat wilde ik niet meer. Ik dacht aan mandjes waar ik alles in kon doen. Ik zocht ze overal. Maar kon ze nergens vinden. Niet de mandjes die ik zocht.
Mijn laatste optie was de Xenos. Ik ben ook best kieskeurig want het moet ook wel in mijn kamer passen. Ik zag roze mandjes. Alleen mijn kamer is rood met zilver, met een beetje blauw. Het past allemaal bij elkaar. Na even zoeken had ik mandjes gevonden die ik leuk vond.

Afbeelding

Grote mand koste : 6.99 Kleine mand : 3.99 In Totaal 11.00 euro.
Mooie prijs voor zulke mandjes.
De mandjes zijn vrij diep. Dus je kan heel veel spullen kwijt.

Afbeelding

Ik heb vooral spullen er in gedaan die ik tijdelijk niet nodig heb, of ga gebruiken.
Had ook zoveel spullen waardoor ik veel spullen vergat. Dit is voor mij de perfecte oplossing.
Resultaat : leuke mandjes, een goed overzicht, en geen troep

Heb jij ook opbergmandjes? Of denk je eraan om ze ook te gaan kopen?

Volg mij op : Instagram ♥ FacebookBloglovin

 

8 thoughts on “Opbergmandjes.

  1. Pingback: REDDIAMOND

Leave a Reply

