Mijn 5 favoriete producten van maart.

Afbeelding

Hoi allemaal.

Het is weer woensdag en tijd voor een artikel.
Ik heb deze week lekker vakantie en dat betekend wat tijd voor mezelf.
Ik wilde jullie niet helemaal alleen laten.
Vandaag laat ik jullie mijn 5 favoriete spulletjes zien van maart.
Ik kan jullie niet beloven dat dit elke maand gaat gebeuren. Maar dat lijkt me wel leuk.
Maart is bijna voorbij en heb deze maand even bekeken wat mijn meest gebruikte spullen zijn.
Ik probeer leuke en niet 5 dagelijkse dingen neer te zetten. Het zal wel voor komen dat er een product bij staat die ik elke maand zal gebruiken. Maar dat zullen 1 of 2 producten zijn van de 5.


Waarom 5 producten?

Waarom 5 producten in 1 artikel. Het lijkt me een perfect getal.
Het is niet te weinig maar ook niet te veel. 2producten lijkt mij iets te weinig en 10 producten iets te veel.
Met 5 producten moet er toch iets bij staan wat ook voor jou interessant is

Afbeelding

Mijn 5 favoriete producten van maart.

Nummer 1 : Een luchtje.
Nummer 2 : Roze nagellak.
Nummer 3 : Rexona Girl deo.
Nummer 4 : Horloge.
Nummer 5 : Zwarte tas.

Meer over deze 5 producten.

Nummer 1 heb ik gekregen van het tijdschrift Cosmopolitan.
Het is altijd leuk om er iets bij te krijgen. Een luchtje is nooit mis en wilde hem gelijk proberen.
Hij ruikt zoet en is echt heel lekker.

Nummer 2. Ik draag graag nagellak. Roze is mijn favoriete kleur. Ik doe nagellak graag in combinatie met kleren etc. Van de week heb ik ook een foto neergezet op mijn Instagram met mijn bij passende horloge. Instagram naam : fashionbloglifestyle .

Nummer 3. Een te lekker ruikende deo. I love it. Verkrijgbaar bij de Action. Meer woorden heb ik niet.

Nummer 4. Ik zag hem en ik kocht hem. Sinds die dag heb ik altijd een horloge om.
Ik was nooit van de horloges. Maar toch bleek het handig te zijn voor mijn werk.

Nummer 5. SHOPPENNNN!! Ik kwam bij de Primark. Het is zoeken naar leuke dingen. Ook nog even nadenken of je het nodig heb, Ik kwam met weinig terug. Maar deze leuke handige en simpele tas heb ik zeker mee genomen.

Dit zijn mijn 5 favorieten van maart. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Heb je vragen of heb je tips? Je bent welkom.

Xoxo.

11 thoughts on “Mijn 5 favoriete producten van maart.

Leave a Reply

