Nail Polish Remover

Afbeelding
Wat een lekker weertje vandaag zeg. Ik had zo spijt dat ik moest werken vandaag.
Maar aan de andere kant misschien ook goed. Ik krijg altijd zoveel zin om te winkelen met dit mooie weer.
Ik beloofde mezelf om niet veel te kopen. Bij Primark werken is ook niet echt goed voor je rekening.
Vandaag keek ik even voor een paar schoenen maar ze hadden me maat niet.HELAAS!
Ik rij elke dag langs de Action en Big Bazaar, nu is Big Bazaar niet echt mijn winkel dus liep ik al gauw de winkel door.
Bij Action loop ik altijd op mijn gemak. Ik koop altijd wel iets wat ik echt leuk vind.
Vandaag stond ik bij de make-up. Ze hadden nog steeds hetzelfde als een paar weken terug.
Van de week zag ik ook een artikel langskomen over een nagellak remover.
Je had geen watjes meer nodig en was makkelijk in gebruik. Ik wilde dat ook eens testen. Voor mezelf en voor jullie.
Toen ik voor het schap stond zag ik de nagellak remover zonder aceton. Zie foto hierboven.
Afbeelding
Hier zie je het. In het potje zit een spons met daarin nagellak remover.
Het zal de oplossing zijn als je ergens loopt en je wilt snel je nagellak eraf halen.
Het potje is niet te groot en makkelijk mee te nemen. Ik zal zeggen : perfect als je onderweg bent en snel je half gelakte nagels wilt schoonmaken.
Ik heb ook een foto gemaakt, daar zie voor en na de remover. Ik heb verschillende kleuren gebruikt.
Hier heb ik het flesje 10x over me nagels gedraaid. Ik heb ze even heel snel gelakt zoals jullie kunnen zien.
Afbeelding
Je zal iets vaker nodig moeten hebben, dat heb ik ook daarna gedaan.
Het is er prima af gegaan. Maar wat nagellak dragers ook weten is : dat glitter nagellak er altijd met wat meer moeite afgaat.
Met mijn eerste ervaring ben ik zeer tevreden. Voor 1,49 is het zeker wel waard.

Winkel : Action
Product : Nagellak remover
Prijs :1,49

hebben jullie al ervaring met deze nagellak remover? Deel het met de lezers.  Xx

5 thoughts on “Nail Polish Remover

    • Dat is ook in 10x als je hem vaker doet haalt tie wel alles eraf .. dat kan je zien op een foto bij me instagram.. instagram te vinden rechts bij de colom of met je telefoon naar beneden scrollen

  1. Hey, ik heb er een uit de Hema. Ook zo’n potje en hij werkt echt geweldig goed! Ik denk dat hij iets van een 2.50 was ofzo… Ik weet het niet meer 🙂 Als je nagellak er af is ruiken je nagels naar aardbei!!! Echt super tof 😉

Leave a Reply

