Instagram

AfbeeldingHet is maandag nieuwe start van de week. In plaats van 5 dagen werken moet ik deze week 4 dagen werken.  En ik vind dat natuurlijk niet erg. Ik zal proberen om een artikel te schrijven maar beloof niks.

Ik heb het namelijk druk.

Gister maakte ik instagram aan voor wie mij wilt volgen. Natuurlijk heb ik al instagram voor mijn vrienden. Maar die blijven ook voor mijn vrienden. 

Als jullie mij willen volgen kan dat via http://instagram.com/ruubyvds 

Mijn doorlink link doet het op dit moment niet dus jullie moeten het even kopieren en plakken. Jullie kunnen me ook vinden als jullie deze naam intikken : ruubyvds

Ik heb nog niet veel in mijn instagram staan maar daar komt snel verandering in.

Xx laat jullie instagram achter om hem te kunnen volgen.

 

2 thoughts on “Instagram

Leave a Reply

