Battle #2: Kruidvat VS Action (handcrème)

Afbeelding
Goedemiddag iedereen!
Jullie zijn misschien niet echt gewend dat ik zaterdag een artikel schrijf. Ik ben altijd onderweg in het weekend en heb weinig tijd om op internet te zitten.
Waarom nu wel dan? Nou, ik ben dit weekend thuis omdat ik erg verkouden ben. Ik had gister ook al beloofd om me lichaam wat rust te geven dus dat doe ik dan ook. Na volgende week heb ik een weekje vrij en wil ik leuke dingen gaan doen. Even wat tijd voor mezelf.
Op 19 februari schreef ik de battle Primark VS Douglas. Het was een succes dus hierbij battle #2.


Kruidvat VS Action

Afbeelding
Kruidvat. Hand therapy. 3 varianten: Anti-Age. Hand- en Nagelcreme. Rozen handcrème (100 ml)
Prijs: Onbekend.

Kruidvat handcrème heeft niet echt een sterke geur. Maar trekt wel snel in.
Het blijft ook niet aan andere spullen plakken, wat ik erg fijn vind.
Ik heb de crème een paar dagen gebruikt en mijn handen werden er lekker zacht van.
Alle 3 de varianten heb ik getest. Ze verschillen alle 3 van geur. Iedereen heeft een andere smaak dus ruik ze eerst alle 3 voor je ze haalt.
Maar persoonlijk vind ik de Rozen handcreme het lekkerst (de roze).

Afbeelding
Action. Coconut care hand&nail cream. 1 variant. Prijs: 1,99

Ook testte ik de Action handcreme voor jullie. Toen ik hem zag wilde ik hem gelijk kopen.
Coconut leek me zo lekker ruiken. Kon niet wachten tot ik hem in me tas had.
Terug naar de auto probeerde ik hem direct uit. Helaas was het niet wat ik hoopte.
De geur vervaagd snel naar een andere geur. ( het is voor mij niet duidelijk waar het wel naar ruikt).
Ook bleef die heel erg vet en moest ik even wachten tot die ingetrokken was.

Conclusie:
Kruidvat heeft deze battle gewonnen.
Ik vond de Action handcreme geen succes.. de geur was niet wat het moest zijn en trok ook niet snel in.

Gebruiken jullie handcreme?
Zoja? Welke?

4 thoughts on “Battle #2: Kruidvat VS Action (handcrème)

  1. Pingback: Battle #2: Kruidvat VS Action (handcrème) | REDDIAMOND

Leave a Reply

