Guess GIRL BELLE Set.

Afbeelding

 Ik wilde jullie vorige week de kleuren van mijn nieuwe oogschaduw palette laten zien. Jammer genoeg waren de kleuren iets te licht.
Ik kreeg ook gelijk een tip. eyeshadow base. Toen ik bij kruidvat naar binnen liep, ging ik gelijk even kijken. HEBBES! Ik zag hem gelijk en liet hem niet liggen. Ik wilde het wel eens uitproberen. zie hier de foto  :

Sommige kleuren lijken heel erg veel op elkaar. Zoals de eerste 2 kleuren bijvoorbeeld. Nummer 2 is net iets meer roze.
Afbeelding
Ik moet er ook even bij vertellen dat het wel sterk spul is.
Ik raakte al licht in paniek dat ik heel me werkdag met oogschaduw op me arm liep.

Guess GIRL BELLE Set.
Paar weken terug had ik me laatste Cosmopolitan binnen gekregen. HELAAS!
Ik vind de Cosmopolitan zo fijn lezen. Ik twijfelde ook geen seconde. Ik wilde nog een abonnement.
Ik ging naar de site en zag dat je een luchtje erbij kon krijgen van : Guess GIRL BELLE.
Niet alleen het luchtje maar ook iets voor onder de douche.
Toen ik het pakketje binnen kreeg, wilde ik het zo snel mogelijk openmaken.
Afbeelding
Het luchtje.
Afbeelding
Voor onder de douche.

Het zag er zo leuk uit. De dop van het luchtje is ook een soort bloem.
Ik heb er ook geen spijt van dat ik het luchtje erbij wilde hebben.
Ik zal hem ook in het vervolg wel willen kopen. Hij is zo heerlijk. *hmm*
Hou je van zoete luchtjes dan is dit luchtje perfect voor jou.

hebben jullie ook wel eens de Cosmopolitan gehad of gekocht?
En wat vinden jullie van het pakketje wat ik erbij heb gekregen?

Is er een product die jullie getest willen hebben?
Of wat jullie graag meer willen zien?
Geef het aan in een reactie.

XoxO

One thought on “Guess GIRL BELLE Set.

Leave a Reply

