Absolute Nude Eyeshadow Palette

Afbeelding
Ik wil bij elke volgende artikel even terug naar me artikel die ik hiervoor heb geschreven.
Een soort van kleine update maar dan een weekje later.
Ik hoop dat jullie dat ook leuk zullen vinden?. Geef hierover een mening
Mijn vorige artikel ging over de nachtwonder van andrélon, hier heb ik eigenlijk niet veel aan toe te voegen.


Absolute Nude Eyeshadow Palette.
‘Catrice’
Ik was gister even bij de Kruidvat om een cadeau te kopen.
Raar genoeg moet ik altijd even bij de make-up kijken. Ik denk dat de meeste vrouwen dat wel hebben?
Ik had laatst oogschaduw gekocht bij de Action, alleen vond ik dat er iets te veel glitter in zat.
Daarom zocht ik naar een oogschaduw met iets minder glitter. Ik kijk vaak naar L’oreal paris en Maybelline, dat zijn toch wel mijn merken.
Jammer genoeg zag ik daar niet veel oogschaduw. En wat ik vond, waren niet echt de kleuren die ik zo graag wilde hebben.
Ik dacht bij me zelf : nu moet ik toch wel bij een ander merk zoeken. Gelukkig had de Kruidvat waar ik was vele merken make-up.
Superblij want ik zocht echt een oogschaduw in mijn kleur. Ik kwam al snel bij Catrice. En gelukkig had Catrice wel de kleur die ik zocht.
Afbeelding
Kleuren zoals blauw, groen, paars etc. zal ik niet zo snel kopen. Ik heb liever wat natuurlijke kleuren.
Zoals de kleuren die je op de foto hierboven ziet. Zand,beige en verschillende bruinen, mat en glanzend.
Afbeelding
Het kwastje vind ik ook wel heel erg fijn. Je heb een bolle en zachte kant.
Met de bolle kant doe ik de oogschaduw op mijn ogen en met de zachte kant veeg ik het een beetje over elkaar heen.
Zodat je een mooie look krijgt. Helaas zijn de kleuren iets te licht en zal je de kleuren niet goed zien op een foto.

De Absolute Nude Eyeshadow Palette is te koop bij kruidvat voor 4,99.
Kleur : 010.
Hebben jullie hem al een keer gebruikt?

Xx

One thought on “Absolute Nude Eyeshadow Palette

  1. Pingback: Mijn 5 favoriete producten van april. | REDDIAMOND

Leave a Reply

