Primark Nepnagels.

Hi,

Wat jullie als een uitje zien,zie ik als me werk. Primark. Een winkel waar jij je kledingkast misschien wel mee vol maakt. ik zie zoveel kleding en spullen over de toonbank komen,langzaam vind ik het stiekem wel leuk om op de vloer te staan. Wat voor jullie een hel lijkt is het voor mij heerlijk werk. O.a. Opruimen. Nieuwe spullen zien. Weten waar het hangt,zodat ik na me uurtjes soms wel even lekker kan shoppen. Ik zie natuurlijk alles wel 100x en ik heb dus niet de neiging om elke dag/week iets te kopen.
Jullie zullen dat misschien niet geloven,maar het is echt zo.

Natuurlijk wil ik ook wel iets voor jullie testen,dus ik ging op pad. Primark bestaat het meest uit kleren wat ik niet voor jullie kan testen, Een beetje moeilijk. Ik kwam bij de Make-up,Nepnagels,Wimpers,en ga zo maar door. Dat tweede wil ik jullie alles over vertellen.

Afbeelding
Ik kocht een doosje nepnagels voor maar 1,50. 24stuks. En koos voor de natuurlijke kleur.
Ik heb bewust voor een natuurlijke kleur gekozen. Stel je voor dat ik met knalroze loop en de helft viel er de volgende dag vanaf. Niks voor mij.

Afbeelding
In het pakketje zitten 24stuks en een tube lijm. ik gebruik de lijm van Primark zelf niet.Bang dat het er vanaf zal vallen. Dat had ik ook met de action en kruidvat nepnagels met precies dezelfde tube.
Ik ging dus op zoek naar lijm,en dat weekend erop had ik gelijk de perfect lijm.
Afbeelding
MIRACULOUS Nail Clue.
Ik heb het bij een soort 1euro winkeltje vandaan.

Afbeelding
DAG #1
Afbeelding
een week later..

Tot mijn verbazing bleven ze de volgende dag zitten, En voor dat ik het wist zitten ze er nu al een weekje erop.
Je kan er van alles mee doen O.a : Zwemmen,handen wassen,bij de drukste winkel van nederland werken.
Ze zijn alles vrij dun dus moet je uit kijken dat ze niet afscheuren.
Ik ben zeer tevreden over de nagels van Primark.

Hebben jullie het al geprobeerd en wat vinden jullie ervan?

XoxO

4 thoughts on “Primark Nepnagels.

Leave a Reply

