Miss Manga Mascara.

hi everybody
ik testen de miss mango mascara van l’oréal paris.
Voor :
Afbeelding


Na :
Afbeelding

Ik heb niet zo lange wimpers zoals het lijkt.
Ik wil het net als alle meiden nog langer
en nog meer volume.
Daarom testen ik de miss manga mascara.
Een veel belovende mascara die alle haartjes mee pakte.
en super veel volume moest geven.
Ik heb hier boven 2 foto’s voor de mascara en erna.
Ik ben zeer tevreden en wil niets anders.
de mascara heeft een goed borsteltje,
die heel je wimper aanraakt.

AfbeeldingAfbeelding

De miss manga mascara van l’oréal paris is te koop bij kruidvat.
Voor ongeveer 13,50 ! ILOVEITTTT!!

Xoxo

4 thoughts on “Miss Manga Mascara.

Leave a Reply

