JALOERS

Goedemorgen iedereen,
het is al een paar dagen na oud en nieuw.
Ik wens jullie nog een gezond & gelukkig 2014.

Jaloezie :
iedereen kent het wel,
jaloers op dat gene wat een ander doet of wel kan.
Ik hou van schrijven maar ik vind andere artikelen 10 x beter.
Bekijk eens de cosmo,vol met verhalen,bladen vol.
Zo heeft cosmopolitan elke maand bladen vol staan.
Elke maand zoveel verschillende artikelen,WAUWWWWW !!!!
Ik wil dat ook..alleen ben ik geen dagelijkse typer/schrijfster.
Zo kom ik wel eensper week tegen waar ik het nou over moet hebben.?!
Ooit moet je toch wel een keer iets tegen komen waar iemand anders het ooit over heeft gehad.?
of gebeurd er nou zoveel op de wereld dat er elke dag een nieuw artikel geschreven kan worden?
Ik vind het iedergeval echt knap.
En ik ben daar ook best jaloers op.

Dennis storm :
Hij heeft een contract getekend bij cosmopolitan.
hij schrijft sinds pas elke maand een blad vol.
Over verschillende dingen.
Het is goed en leuk om te lezen.
Met zijn maandelijkse artikelen zal hij zo een boek kunnen schrijven,
lijkt mij.
heerlijk weg dromen in een boek dat gaat over Dennis zijn leven.
Afbeelding
Geen gek idee toch?
Hij maakt genoeg mee wat jongeren leuk vinden.
met proefkonijnen : dat hij iets test voor jou.
3 op reis : dat hij je de wereld laat zien.
(hoe hard de wereld kan zijn.)
Ik vind zijn artikelen zo leuk,
het is helaas maar 1 blad.
Jammer!

Maar op zulke mensen die een leuk artikel kunnen schrijven en elke dag / maand weer een blad kunnen vol typen,
ben ik echt heel jaloers op.

Waar kunnen jullie heel jaloers op zijn?
Of staat het woord jaloers niet bij jou in je boek?

Xoxo EVERYBODYLOVES!

Leave a Reply

