DIY #1

oedemorgen iedereen.

Do It Yourself :

Afbeelding
Nep nagels zetten.
Iedereen zou willen dat hun eigen nagels lang waren.
Helaas heeft niet iedereen dat.
Ik heb een tijdje terug deze nep nagels geprobeerd.
Broadway nails Real life Brush-on gel nail kit.
Van de kruidvat.. het was niet al te goedkoop,
ik dacht : 20euro.

Wat zit er allemaal in het doosje?
– Brush-On Gel.
– Brush-On Gel Activator.
– Brush Cleaner.
– Setje nepnagels.
– Mini vijl.
Manicure stokje
Afbeelding
Afbeelding
Wat doe je eerst :

– Maak je nagels eerst schoon en droog.
– Je begint met het uitzoeken van de nepnagels.
Welke het best op jou nagels past.
– 1. De Brush-On Gel de gel droogt en plakt snel aan alles vast.
Kijk uit voor alles wat in de buurt staat.
Plak daarna de nagel aan je eigen nagel.
Je moet snel zijn met de gel voor je het weet is het droog&krijg je de nagel er niet meer goed op.
Zitten ze goed? Dan moet je ze altijd nog vijlen.
Vijl de nep nagel naar je eigen nagel toe.
Zodat je geen drempeltje ziet.
Doe dit bij alle nagels.
– 3.De Brush-On Gel Activator lak je zoals nagellak over de gehele nagel.
tip : laat het kwastje niet in het potje zitten maar,
doe het kwastje in de cleaner zo voorkom je dat het kwastje keihard word.
– 4. doe dit 2 a 3 keer opnieuw en dan heb je een mooie nagel.
Mijn Resultaat was : ( moet jullie wel eerlijk zeggen het was de eerste keer)
Afbeelding
Zonder nagellak.
Afbeelding
Met Nagellak.
Zoals jullie zien was het me niet helemaal goed en mooi gelukt.
Maar voor het idee moet het er zo uitzien.
Ik had mijn nagelriemen kapot gemaakt door het vijlen
*oeps*

Hoop dat jullie mijn diy leuk vonden?

Xoxo

Leave a Reply

