COSMOPOLITAN DEEL 2

In een tijdschrift staat genoeg,
Maar om mijn deel 2 van cosmopolitan te typen niet.
Helaas..

Mijn vorige blog cosmopolitan (deel 1) ging over een sterke vrouw.
Jennifer lopez,een vrouw die nooit stil zit.
Haar kinderen op nummer 1 zet en daarna keihard werkt aan haar succes.
Ik kon uit het verhaal een mooie blog schrijven.

Maar wat een beginnende blogger doet is :
Wat hij/zij zelf leuk vind.
En wat ik nu wel heb geleerd is :
Dat je ook moet kijken wat andere leuk vinden!

Verder in de cosmopolitan zie je veel eigen verhaaltjes van normale mensen zoals ons.
Fashion foto’s met 2 zinnen.
Wie ze zijn en wat ze doen.
Het is leuk om te lezen,
Maar ik kan jullie er ook niet meer over vertellen
Ik heb dus helaas niet zoveel er uit kunnen plukken zoals ik wilde.

Afbeelding
Je heb wel een artikel over Nicollete kluijver.
De vrouw die nederland kent van :
Spuiten en slikken,3 op reis,vier handen op 1 buik.
Haar interview in de cosmopolitan,
is niet zo’n artikel zoals bij Jennifer lopez.
Ik kan dus ook niet veel typen over haar.
Het zijn vragen waar ze antwoord op geeft.

Afbeelding
LINKS Dennis storm.
televisiepresentator : O.A. 3 op reis,proefkonijnen.
Ook hij had 3 bladen vol in de cosmopolitan.
2 bladen vol met vragen waar hij antwoord op geeft.
Alles over zijn liefde.
Hier kan ik ook weinig over vertellen.
Hij schrijft ook graag en zal elke maand een column is cosmopolitan schrijven.
Misschien als ik genoeg van hem weet.
Dat ik dan wel een artikel over hem kan schrijven.
Maar voor nu houd het helaas op.

Wat vinden jullie ervan als er een artikel komt over een bekend persoon?
& zien jullie graag grote sterren in een blog of bekenden uit eigen land?

Xoxo

Leave a Reply

