PRIMARK

Afbeeldinghi,
GOEDEMORGENNNN!!!!

Een nieuwe week,
dus ook een nieuwe blog.
Vandaag ga ik het hebben over primark.
Iedereen kent primark wel.

Die heftige en drukke winkel waar je (bijna) alles kan kopen,
en voor GOEDKOOP!!
De eerste primark was in Rotterdam opgebouwd.
het is er niet bij 1 gebleven en er zitten al een paar op andere plekken.

Met mijn vorige werk kon ik helaas niet veel komen.
dat werden dus weekenden waarneer ik wel moest komen.
Nouu,,Weekend naar de primark is al helemaal niet te doen.
Nog drukker dan overige dagen..

Ik werk sinds augustus bij primark Rotterdam.
Ik kreeg een telefoontje met mijn afdeling.
Mijn afdeling : KASSA!!!
Ik was dolblij..
Maar ik geef toe:  ik sta graag op de vloer.
Mijn uren zijn : 12u tot 16u.
Maar 4uurtjes zal je denken..
en als het druk is dan gaat de tijd vast snel.
Inderdaad de tijd gaat (soms) snel.
Maar je moet zo hard werken dat je blij bent dat je maar 4uurtjes werk.
Geen pauze gewoon doorwerken 4uur alleen maar op je voeten.

Ik koop regelmatig wel wat dingetjes.
Ik zal binnekort ook een blog maken met mijn aankoopjes.
Ik zal deze week niet zoveel tijd hebben.
de kerst komt eraan..
kerst inkopen bij primark kan nu al.
Ik heb me laten vertellen dat de komende dagen
tot zeker januari de drukste maanden zijn.
* overwerken overwerken overwerken en overwerken*

 

Hier een kleine overzicht hoe druk het is :
maandag tot donderdag : in de ochtend: 1minuut na opening kan je nog even ademhalen.
voor je het weet is het alweer mega druk. ( Je weet niet meer waar je het zoeken moet)
Ik werk van 12u tot 16u .. zeker wel de drukste tijden.
Het is niet dat het dan rustiger word na die tijd.
Elke dag is anders.
Maar ik heb ook wel eens tot 18u gewerkt en na mijn gevoel gaat het wel wat rustiger worden.
Verwacht alleen niet dat het altijd zo zou zijn,
zeker de komende maand(en) niet!!
Vrijdag begint het weekend al voor veel mensen en dus is het ook wat drukker.
Ik zeg altijd : vrijdag is eigenlijk al weekend in primark.
Weekenden zijn mega druk.. nog drukker dan maandag tot donderdag.
Kies voor jezelf een fijne en goede dag uit.
Ik zie jullie graag een keertje
*hihi* tot bij primark,!!

FOLLOW ME ON :
Girlscene :   http://www.girlscene.nl/profiel/785287
Bloglovin :    http://www.bloglovin.com/everybodylove
Wordpress : https://ruubyvds.wordpress.com/

Seeyou
have a nice day today.

xx

2 thoughts on “PRIMARK

  1. Wat grappig om te lezen. Ik heb me altijd wel afgevraagd hoe dat nou is om daar te werken. Het zou in ieder geval niks voor mij zijn haha.

Leave a Reply

