Weekend update.

hi.

Omdat ik eerder al heb verteld dat ik geen weekend blogger ben,
maar wel wil laten weten wat ik het weekend heb gedaan,
is hier een update.

Vrijdag:
Ik werk zoals ‘bijna’ iedereen op een vrijdag,
4uurtjes en daarna lekker een vrij weekend.
Ik vind het vrijdag nooit zo erg om te werken eigenlijk,
na 4 uur kan mijn weekend lekker beginnen.
Na werk even omkleden thuis wat eten en dan naar mijn vriend.
We zijn gelijk even naar het dorp geweest bij hem.
Rond half 9 richting de film.. ‘ ik weet niet meer welke film het was :$ ‘.
Het was iedergeval geen film voor mij en heb dus ook weinig gezien.
Daarna lekker naar huis gegaan.

Zaterdag :
Beetje uitgeslapen en rustig gaan ontbijten.
Daarna alles gedaan om te gaan shoppen.
We love shopping !!
Je had in dat winkelcentrum een ouderwets snoep winkeltje.
Je kan der van alles vinden ‘ zelf duimdrop nog ‘ kennen jullie dat?!
Ik vind het heerlijk..helaas kon ik het dit keer niet vinden. :-(
Maarja.. andere snoep ik ook altijd lekker. hihi.
S’avonds zijn we ook even weg geweest en laat thuis gekomen.
Dat was zaterdag dan alweer.
Waarneer zaterdag afgelopen is,
vind ik het weekend alweer vreselijk.
Je heb dan wel zondag maar die dag gaat nog sneller dan zaterdag.

Zondag:
UITSLAPEN !!
Dat kan je zo goed op een zondag.
Alles gaat toch pas om 12 uur open.
Ik wilde dit keer thuis blijven
we gaan zondag altijd wel weg.
Maar me vriend dacht er anders over en wilde toch eventjes nog weg.
Dus we gingen toch maar even weg.
We hadden zaterdag al spullen gekocht om SUSHI te maken.
We love SUSHI! *hihi*
We gingen nadat we weg waren geweest en thuis waren gekomen,
de sushi maken..
Maar,
Meer daarover op mijn volgende blog die er aan komt.

een weekend vol dus
Jullie nog wat bijzonders gedaan?!

Afbeelding

Xoxo

2 thoughts on “Weekend update.

Leave a Reply

