COSMOPOLITAN.

HI!


Afbeelding

Mijn favoriete tijdschrift:

COSMOPOLITAN

i love cosmopolitan.een tijdschrift vol leuke weetjes en dingetjes
ik kreeg de eerste tijdschrift van cosmopolitan vorig jaar
ik had hem zo uitgelezen! *hihi*

Wat maakt deze tijdschrift zo bijzonder :
Nou makkelijk te zeggen voor mij dan
1.
vol lees plezier.
2. ik hou van bloggen & als je hem leest,zie ik het als allemaal bloggen
het is namelijk zo gemaakt dat het een beetje op een grote blog lijkt
3. kleurrijk
4. leuke fashion teksten en spullen
5. leuke afbeeldingen met teksten maakt zoveel meer bijzonder dan alleen tekst!

Afbeelding
JENNIFER LOPEZ!

‘ aan de buitenkant lijkt het leven van jennifer lezen onmogelijk glamorous en druk.
cosmo kijkt backstage mee om uit te vinden hoe ze het allemaal voor elkaar krijgt’

in de cosmopolitan staan 4 bladen vol over haar.
ik moest hem op me gemak lezen en heb dat gedaan.
uit het verhaal begreep ik dat iemand die haar kende
een tekst mog zetten in cosmopolitan over haar normale leven
Uhhhh…!!! Normale leven? Ja voor haar wel. Voor ons niet
zo gaat ze van vroeg tot heeel laat door met haar normale leventjes
interviewen,concerten,party’s,etc.
elke dag opnieuw
ze heeft een tweeling en wat ze zelf zegt :
haar kinderen gaan ALTIJD voor.

het tijdschrift gaat niet alleen maar om bekende mensen
zo zie je ook ALLES over fashion
wat we dit jaar in de winter gaan zien
en
ook een blad vol met dood normale mensen zoals ons
die mogen zeggen wie ze zijn en wat ze (willen gaan) doen!
ik heb niet zover nog gelezen in mijn nieuwe cosmopolitan
wat ik nu hier heb gezet
heb ik al gelezen.

hebben jullie tijdschriften die jullie leuk vinden?
of cosmpolitan ook eens gaan lezen?

Afbeelding
Xoxo

Leave a Reply

